Cs 1.6 Mermi Sekmeme Hilesi Sxe Geçer ! Cfg sXe Sürüm Farketmez %100 calişir / Videolu

Merhaba arkadaşlar. Oyunbilgi blog olarak size yepyeni bir paylaşımda bulunuyoruz. Cs 1.6′da mermi Sekmesine son. sXe 12.X Sürüm farketmez %100 calişmaktadir.. Yorumlarınızı esirgemeyin.

Öncelikle..

Size Bir Cfg ve exe uzantılı bir dosya vericem.. Yapmanız gerekenni aşağıda liste olarak veriyorum aslında gayet basit..

İndirdiğiniz Dosyayı masaüstüne cıkarıcaksınız.

Cfg ve Exe uzantısı olucak ıcınde. Cfg’yi Valve/Cstrike’nin içine atiyoruz.

Ve sXe açiyoruz. CS Açiyoruz. oyuna girip konsola ; o0recoil.cfg Yazip aktif ediyoruz.

Sonra masaüstüne gelin, klasörü açin ve klasörün içindeki Leis.exe görüceksiniz.. Leis.exe Açiyoruz, siyah bi ekran acılıp kapanıcak ve Aktif demektir buda. Cs dönün ve oyunu oynamaya başlayın. mermi kesinlikle sekmez. sXe sürüm farketmez. Oyunbilgi paylaşımıdır.

Download Link

İstek Üzerine Alternatif Download Linkini koydum Aşşağı, İçinede bir Cfg Paylaştım. Farkı görmezsenız bende hiçbişe bilmiyorum :) İyi HS’Ler.. Bizi Takip edin. Kullandıktan sonra sonucu yorum olarak atarsanız bıze tesekkur etmiş olursunuz.

Alternatif Dosya.TC İNDİR

Facebook Sayfamızdan Videoyu İzle

Ve Bitmedi. Sekmeyi %89 Azaltan Skin’ide yukledıgınızde bileğiniz bükülmücek bi player olucaksınız bundan emin olabilirsiniz. &100 Oyunbilgi Garantisi veriyorum :)

Deneyin faydasını goruceksınız. Rarın ıcınde klasörler nereyı gosterıyorsa Valve’nin kurulu oldugu yerde o klasörlerin içine atıcaksınız o kadar.

İNDİR

15 comments on “Cs 1.6 Mermi Sekmeme Hilesi Sxe Geçer ! Cfg sXe Sürüm Farketmez %100 calişir / Videolu

  1. Sekmez kardeş bak üyeninde yazdıgı gibi. Bi tane daha cfg var ferdi Diye rarın ıcınde. Onu aç oyuna gir. oyundayken masaüstüne dön leis.exe aç. o zaman olucaktir.

  2. Kardeş benim mermim hala sekiyor . 2 cfg yi de denedim kardeşim ama hala sekiyor . :( kaç yıldır çözüm bulamadım :(

  3. Bence Hüsna sxe siz sv lere girdiğinden sekmiyordur . ben denedim ama sekiyor. ama yine de eline sağlık .

  4. sXe’li serverlarda işe yariyor. Oytun ayarlarıyla bi alakan yok kardeşim. Oyunda leis.exe calıstırcan o kadr..

  5. Bende sekmiyor. Zaten bende oldugu ıcıın sızınle paylaştım. Bence oyunu sılıp tekrardan kurup deneyin. 12.3 kesinlikle oluyor.

  6. Ya sekiyor be siz kimi kekliyorsunuz birtane adam çıkmış ordan surekli diyor sekmiyor diye ansıl sekmiyor adama tara bakim işliyormu işlemiyormu

Yorumlar kapalı.