Paralı WallHack – Gh0s7 h4x Her sürüm !

Merhaba arkadaşlar. SirSwagger.Com Nadir Erolfanoğlu’nun yaptiği Gh0s7 h4x Wallhack parali olarak satıştadir.

Bilgi:

“Gh0s7 h4x 11.0” OpenGL & Directx ve sXe icin olan en iyi ve en guncel programdır. sXe+SOCL Tum Versionlar icin yapılmış Ozel tasarım olup
Counter-Strike 1.5 & 1.6 gercekden bulunmasi nadir olan bir yazılımdır ve son eklenen
“Anti AMXX Adminmod Snapshot” Ozelliği ile Turnuvalarda Otomatik Cekilen Resimleriniz Temiz Gorunecektir…
ve Bu demek oluyorki Siz Dikkatli Oynadığınız Surece Kimse Sizi Anlayamayacaktır.!

Ozellikler:

Simplewall, Asuswallhack, Lambert, PlayerGlow, Whitewalls, Fullbright, Nosmoke, Noflash, Crosshair,
FastAimbot, SmoothAimbot, Aimspot, Aimkey, AimFov, DrawAimFov, Aimthruwalls, Speedhack, Norecoil, StepEsp, Boxesp, Nameesp, Weaponesp, Distanceesp, Bunnyhop, Chasecam, Localglow, Showtime.

Özelliklerin Türkçe Açıklamaları

NOT: İstediğiniz Ozelliği menuden acıp kapatabilirsiniz.

Sistem Gereksinimleri:

Windows XP (Sadece SP 2 & 3) & Vista, Win7 (Tum Surumler)

HL1 yani (CS 1.5/CS 1.6 NonSteam) Surumlerinde Calışır

Soru ve Cevaplar:

S) Programınız icin tarifeler nasıldır

C) Satışlar Minimum 1 Hafta Olarak Başlayıp Aşağıda Sıralanmıştır.

1 Hafta_ : 15 TL

2 Hafta_ : 20 TL

1 Ay____: 35 TL

2 Ay____: 65 TL

3 Ay____: 95 TL

6 Ay____: 165 TL


Hesap No : 84331788
IBAN No : TR60 0006 7010 0000 0084 3317 88
NADİR EROLFANOĞLU
İşlem Ücreti : 5.0TL

Hesap No : 0207481
IBAN No : TR67 0006 4000 0014 2810 2074 81
Şube : 4281
NADİR EROLFANOĞLU
İşlem Ücreti : 4.0TL


Posta Ceki Hesap No : 5922402
NADİR EROLFANOĞLU
İşlem Ücreti : 1.5TL

İletişim İçin : Nadir5@Sirswagger.com

Reklamlar

23 comments on “Paralı WallHack – Gh0s7 h4x Her sürüm !

  1. nadir erolfan oglu tam bi orospu ewladıııııııııııııııııııııııııııııııııı anasını sikiyom her aksam

  2. tam bir yavşakkk.. satana kadar beyefendi. sattıktan sonra konuşmuyor bile. bir hata olduğu zaman dönüp bakmıyor bile. yavşakkklar bunun yanında adam kalır.. adamın son iki harfi bu pezevenk.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s