Pro Evolution Soccer 2013 [FULL – TÜRKCE – Torrent]

pro evolution soccer 2013

2013 pro evolution

TIKLA INDIR

Reklamlar

Inexinferis Loader 13.0 , 13.0 sXe Wall hack ( Win7 , XP ) sXe 13.0 Wall Hack

Hilemizin Adi : R-Aimbot v1.0 sXe 13.0 – Fix ALL (sürüm hiç farketmez Her sürümde sorunsuz sekılde calısmaktadır)

Once bir Resimle Başliyalim 🙂

Özellikleri Hemen hemen her wallda bulunan şeyler zaten tahmın edebilirsiniz

Özelikler:
– Aimbot
– AutoAim
– KnifeAim
– AutoWall
– AutoShoot
– AutoPistol
– Team
– NoRecoil
– NoSpread

Anlatım:
– ” ilk olarak Patch v27x kuruyoruz ben daha önceden kurduğum için tekrar yapmicam siz kurun mutlaka
hilenin sorunsuz çalışması için mutlak şart.yoksa sxe hata verir ayrıca
Cs adı orjinal olacaktır Counter-Strike yazacak…şimdi sizde göreceksiniz
neyse daha fazla uzatmadan nasıl yapıldığını sizlere göstereyim iyi izleyin.

NOT : V27x patch’i wall’ın ıcıne uploadladım.

– İlk once sXe acıyoruz
– “r-aimbot.exe” Acıyoruz
– “Cs 1.6” AÇIN
– “Her hangi bir servera girin ve oynamaya başlayın”

INDIRMEK ICIN TIKLA

Universal Aimbot 2.3 [CS 1.5/1.6/Source]

Simdi sizlere her gırdıgınız serverda oyundan atılma sebebınız olan Aimbot 2.3 Versionunu tanıtıcam. 🙂

Programı ındırıoruz arkadaşlar.

TIKLA INDIR

Kurun açın. Config’ler var. yani ayarlar. resımdede gordugunuz gıbı ezberede yapabiliceğiniz bişe. Sadece ateş etcegınız karsı tarafın rengını yazıonuz.. mesela Terorseniz blue’ye yazıosunuz.

ayarları tmmlayıp oyuna gırıosunuz ve Farkı yaşıyosunuz 🙂

Sorusu olan başlık altından sorabilir..

Inexinferis Simple No-Recoil 2.0

Cogumuz zaten adındanda duydugunuz gıbı ogrendınız programların ne işe yaradgını. oyununuzu kolaylaştırıcak bu programı sızınle paylaşmak ıstedım. Denemenızı tavsiyee ederim 🙂

İndirmek İçin TIKLAYIN

Programın yapımcısının verdıgı kodlarıda sızlerle paylaşmak ıstedım.

Ben virüs tarattırdım bıse bulamadım sızde kullanmadan once taratırsanız bılgısayarınız ıcın guvenlı olanı yapmış olursunuz. iyi günler. Oyunbilgi 🙂

Coded By -meed

VERSION 5.00

Begin VB.Form Form1
Caption = "Inexinferis No-Recoil 2.0"
BackColor = -2147483630
ScaleMode = 1
AutoRedraw = 0 'False
FontTransparent = -1 'True
LinkTopic = "Form1"
ClientLeft = 60
ClientTop = 450
ClientWidth = 3850
ClientHeight = 3300
StartupPosition = 3
Begin VB.Timer Timer1
Enabled = 0 'False
Interval = 70
Left = 1800
Top = 0
End
Begin VB.Frame Frame1
Caption = "No-Recoil (Active)"
BackColor = -2147483641
ForeColor = 6911
Left = 120
Top = 120
Width = 3600
Height = 3000
TabIndex = 0
Begin VB.Timer Timer2
Enabled = 0 'False
Left = 2520
Top = 1080
End
Begin VB.CommandButton Command1
Caption = "Load"
Left = 520
Top = 1300
Width = 2500
Height = 420
TabIndex = 2
End
Begin VB.Label Label2
Caption = ""
BackColor = 0
ForeColor = 3328
Left = 2480
Top = 360
Width = 1095
Height = 400
TabIndex = 3
End
Begin VB.Image Image1
Picture = Form1.frx:0000
Left = 150
Top = 2000
Width = 1500
Height = 465
End
Begin VB.Label Label1
Caption = "Recoil Speed:100"
BackColor = 0
ForeColor = 5624096
Left = 1150
Top = 680
Width = 1335
Height = 495
TabIndex = 1
End
End
End